KASKO apdrošināšana privātpersonām

Saņem un salīdzini piedāvājumus no labākajiem apdrošinātājiem, un izvēlies sev piemērotāko KASKO polisi

Izskati labākos KASKO piedāvāumus bez nevēlamiem zvaniem

Aizpildi formu, izvēloties kurus apdrošinātājus vēlies izskatīt

Izskati apdrošinātāju piedāvājumus savā profilā

Izvēlies sev tīkamo piedāvājumu, balstoties uz cenu un segmu.

Kas ir KASKO un ko tas sedz?

KASKO apdrošināšana atlīdzina zaudējumus transportlīdzekļa īpašniekam neatkarīgi no tā, kas bijis vainīgs bojājumu izraisīšanā. Tāpat KASKO izmaksās atlīdzību gadījumā, ja transportlīdzeklis tiks nozagts vai bojāts nenoskaidrotu apstākļu dēļ.

ceļu satiksmes negadījumi vai citas sadursmes (piemēram, iebrauc grāvī vai uzbrauc akai)

auto zādzība, laupīšana vai apzagšana

citu personu ļaunprātīga rīcība

uguns nelaimes, dabas stihijas

nekvalitatīvs ceļu segums

stiklu plīsums

priekšmetu uzkrišana automobilim

dzīvnieku nodarīti bojājumi

atslēgu risks (tiek atlīdzināti izdevumi par atslēgu un signalizācijas pulšu atjaunošanu)

bagāžas vai papildaprīkojuma (piem., jumta bagāžnieks, dekoratīvie diski, bērnu sēdeklītis) bojājumi vai zādzība

auto apkopes risks (sedz bojājumus, kas radušies auto mazgāšanas, apkopes vai remonta rezultātā)

vadītāja un pasažieru nelaimes gadījumu apdrošināšana

jaunvērtības apdrošināšana jauniem auto – kompensē zaudējumus auto iegādes vērtībā, piemēram, divu gadu laikā un nepārsniedzot noteiktu nobraukumu

lietošanas pārtraukšana (atmaksā izdevumus par cita auto nomu laikā, kamēr tiek novērsti bojājumi)

diennakts palīdzība uz ceļa – gan tad, ja noticis ceļu satiksmes negadījums, gan arī tad, ja apdrošināšanas gadījums nav iestājies, piemēram, riepas nomaiņa, mašīnas izvilkšana no kupenas

auto transportēšana pēc negadījuma uz servisu un atpakaļ

atlīdzības izmaksa arī tad, ja auto nozagts kopā ar atslēgām vai reģistrācijas apliecību

Ko segs KASKO apdrošināšana tavam auto

KASKO privātpersonām

Kas vēl jāievēro klientam?

Apdrošinātāji mēdz apdrošināšanas noteikumos iekļaut konkrētus ierobežojumus un prasības, kas jāievēro klientam, ja polisē norādītās prasības netiek ievērotas, apdrošinātājs var samazināt vai atteikt atlīdzības izmaksu!

Klientam ir ļoti svarīgi iepazīties ar izņēmumiem!

apdrošinātājs var samazināt vai atteikt atlīdzības izmaksu

automašīnai ir jābūt derīgai tehniskajai apskatei un jābūt tehniskā kārtībā, piemēram, riepu protektora dziļumam jāatbilst Ceļu satiksmes noteikumu prasībām, logu tonējums nedrīkst pārsniegt noteiktos %, jābūt gadalaikam atbilstošām riepām

var būt ierobežojumi attiecībā uz automašīnas tiesīgo lietotāju skaitu, autovadītāja vecumu, stāžu, vadītāja apliecības kategorijām

ierobežojumi automašīnas novietošanai pilsētā un ārpus tās – vai auto jānovieto apsargājamā stāvvietā nakts vai pat dienas laikā

prasības aprīkot auto ar drošības un pretaizdzīšanas iekārtām. Katrs apdrošinātājs nosaka atšķirīgas prasības. Parasti auto jābūt aprīkotam ar skaņas signalizāciju un imobilaizeri, var būt arī prasība uzstādīt salona kustību sensoru, dārgām automašīnām var pieprasīt ierīkot pretaizvilkšanas sistēmu, GPS uztvērēju vai radio lokācijas sistēmu

autovadītājs negadījuma brīdī atradies alkohola, narkotisko vai psihotropo vielu reibumā

vadītājs izvairās no savlaicīgas šo vielu esamības pārbaudes asinīs

rupji pārkāpti ceļu satiksmes noteikumi: ievērojami pārsniegts atļautais braukšanas ātrums, vadītājs nav apstājies pie STOP zīmes vai braucis pie sarkanā luksofora signāla

transportlīdzeklim nebija tiesību piedalīties ceļu satiksmē

vadītājs patvaļīgi pametis negadījuma vietu

avārijas brīdī transportlīdzekli vadīja persona, kurai nav attiecīgās kategorijas vadītāja apliecības

transportlīdzekļa īpašnieks/likumīgais lietotājs rīkojies ļaunprātīgos nolūkos vai veicis noziedzīgas darbības

zādzības gadījumā apdrošinātājam netiek nodots pilns nozagtā automobiļa atslēgu, signalizācijas pulšu komplekts un reģistrācijas apliecība

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Lai KASKO apdrošināšana segtu izdevumus par transportlīdzekļa bojājumu vai citu apdrošināto risku, ir svarīga apdrošināšanas ņēmēja pareiza un savlaicīga rīcība.

Paziņot par notikušo atbilstošiem dienestiem. Ir atsevišķi gadījumi, kad par notikušo nav jāziņo dienestiem, piemēram, ja bojāts tikai stiklojums, transportlīdzekli sabojājis vētrā lūzis koks.

Iespēju robežās veikt nodarīto bojājumu fotofiksāciju, lai būtu iespējams konstatēt bojājumu apmēru nodarīšanas brīdī.

Apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka apdrošināšanas sabiedrībai nekavējoties, bet ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad ir iespējams to izdarīt.

Jānodrošina apdrošināšanas sabiedrībai iespēju veikt transportlīdzekļa apskati tā klientu apkalpošanas centrā vai autorizētā remontdarbnīcā.

Jebkādus auto remontdarbus drīkst uzsākt tikai pēc tam, kad apdrošinātāji veikuši auto apskati pēc negadījuma.

Jautājumi par KASKO

KASKO apdrošināšana

Kāpēc izvēlēties brokeri?

Laiks un enerģija

Laiks un enerģija

Salīdzini vairākus apdrošinātājus un atrodi piemērotāko polisi savām vajadzībām un budžetam, un laikus saņem atgādinājumu par polises atjaunošanu vai pārskatīšanu.

Labākais cenu piedāvājums

Labākais cenu piedāvājums

Brokers nav piesaistīts vienam apdrošinātājam — viņš salīdzina piedāvājumus no vairākiem apdrošinātājiem un palīdz atrast labāko cenu un nosacījumus konkrētajai situācijai.

Padomi un risinājumi

Padomi un risinājumi

Brokers izprot klienta vajadzības un var ieteikt apdrošināšanas risinājumu, kas patiešām der — nevis tikai lētāko. Viņš paskaidro, ko konkrēta polise segs (un ko ne).

Atbalsts atlīdzību pieteikumos

Atbalsts atlīdzību pieteikumos

Ja notiek negadījums, brokers palīdz sakārtot atlīdzības pieteikumu un pārstāv klienta intereses saskarsmē ar apdrošinātāju.

Laiks un enerģija

Salīdzini vairākus apdrošinātājus un atrodi piemērotāko polisi savām vajadzībām un budžetam, un laikus saņem atgādinājumu par polises atjaunošanu vai pārskatīšanu.

Labākais cenu piedāvājums

Brokers nav piesaistīts vienam apdrošinātājam — viņš salīdzina piedāvājumus no vairākiem apdrošinātājiem un palīdz atrast labāko cenu un nosacījumus konkrētajai situācijai.

Padomi un risinājumi

Brokers izprot klienta vajadzības un var ieteikt apdrošināšanas risinājumu, kas patiešām der — nevis tikai lētāko. Viņš paskaidro, ko konkrēta polise segs (un ko ne).

Atbalsts atlīdzību pieteikumos

Ja notiek negadījums, brokers palīdz sakārtot atlīdzības pieteikumu un pārstāv klienta intereses saskarsmē ar apdrošinātāju.

Palīdzēsim arī ar citiem apdrošināšanas veidiem